14 januari 2018

Ons verkiezingsprogramma: Nu online!

Na maanden van hard werken, gesprekken met mede-inwoners, belangengroepen, verenigingen en nog veel meer mensen, is ons verkiezingsprogramma af. Wij zetten in op vertrouwen in onze inwoners. We kunnen iedere dag van elkaar en van onze ervaringen leren. Wij staan voor een samenleving waarin wij durven te leren van onze ervaringen en gaan voor een eerlijke economie. Hierbij hoort verstandig investeren in toegankelijkheid, kennis, innovatie en duurzame groei.

Dit betekent vooral dat ons verkiezingsprogramma niet oplossingen biedt voor de komende 4 jaar, maar een richtlijn biedt en onze visie laat zien. Met alle veranderingen die op ons af komen, is het onmogelijk om nu al oplossing aan te reiken voor zaken die misschien nog niet spelen. Daarom niet alleen een lijstje met hapklare oplossingen, maar een visie waar wij aan vasthouden.

In plaats van alleen te kijken naar thema’s, kijken we specifiek naar mensen. In ieder onderwerp is er de grootst mogelijke aandacht voor de mensen, die onze gemeente maken en dragen. Daar zijn wij enorm trots op! In ons verkiezingsprogramma zal daarom altijd worden gekeken naar wat wij doen voor alle verschillende inwoners van onze mooie gemeente. Kortom, we stellen niet het beleid, maar de inwoners van Nieuwkoop centraal.

Ook zo benieuwd geworden? Download ons verkiezingsprogramma hier!