06 maart 2018

Pak parkeerproblemen in Ter Aar aan

In de kern Ter Aar zijn verschillende locaties waar de afgelopen jaren veranderingen hebben plaatsgevonden. In het kader van Ter Aar Vernieuwd Verbonden zullen ook de komende jaren verschillende projecten worden uitgevoerd in het dorp. Het CDA steunt initiatieven voor een leefbaarder en sterker Ter Aar. Toch blijft de ontstane verkeersproblematiek een punt van aandacht.

Volgens Ter Aarse CDA-kandidaat Brent Wijshijer moeten de parkeerproblemen in kaart worden gebracht en vervolgens worden aangepakt: “Uit verschillende hoeken van het dorp hoor ik over onveilige situaties door onhandig geparkeerde auto’s. Vaak staan auto’s op deze plekken aangezien het dorp niet is ingericht is op de verhoogde parkeerdruk van de afgelopen jaren’.

Hoewel op verschillende plekken extra parkeerhavens naast de bestaande wegen zijn gekomen, zijn nog niet alle parkeerproblemen opgelost. Voor de lokale christendemocraten is input van de inwoners van Ter Aar belangrijk, zodat duidelijk is waar de belangrijkste parkeerknelpunten in het dorp zijn. De partij geeft aan graag de parkeerknelpunten in uw woonwijk te horen.

Reacties zijn -volgens de CDA website- welkom via [email protected] en of hun Facebookpagina.