15 februari 2018

Whatsappen met het CDA!

Goede ideeën, moeilijke vragen of gewoon een gezellig gesprek? Vanaf vandaag is het CDA online met een eigen Whatsapp-nummer. Voor iedereen om te gebruiken, nu en in de komende periode. Vanuit de christendemocraten is er de duidelijke wensen om met iedereen in contact te komen. Op een zo eenvoudig mogelijke manier.

Lijsttrekker Kees Egberts: “Wat is nu makkelijker dan gewoon direct een whatsappje sturen? Ik merk zelf dat ik ook sneller een appje stuur, in plaats van een uitgebreide e-mail. Daarom hebben wij ervoor gekozen om vanaf vandaag ook via Whatsapp bereikbaar te zijn. Zo kunnen we veel sneller reageren, maar ook vragen om wat meer informatie als iets niet duidelijk is.”

Volgens Egberts kan dit zeker de nieuwe manier van werken worden: “We willen het de komende periode uitproberen, maar als het een groot succes wordt gaan we hier zeker mee verder!” Het nummer van het CDA is vanaf vandaag online en voor iedereen te gebruiken: +31 (0)6 24 34 83 91