23 december 2021

CDA doneert kerststollen aan de voedselbank

Afgelopen donderdag 23 december heeft het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk de voedselbank in de gemeente Noordwijk verrast met een grote hoeveelheid kerststollen.

Sebastiaan Duivenvoorde: ‘’ natuurlijk zou je willen dat in een welvarend land als Nederland er helemaal geen voedselbanken nodig zijn maar helaas blijkt de werkelijkheid weerbarstiger,daarom leek het ons goed om ook dit jaar met kerst de mensen die gebruik maken van de voedselbank een hart onder de riem te steken en hoe kan dat nou beter dan met een heerlijke kerststol’’.

Naast de kerststollen voor de voedselbank hebben Marie-Alin Alkemade en Sebastiaan Duivenvoorde ook de twee mensen mogen verrassen met een taart naar aanleiding van de Kerst-wens-boom-actie.

Marie-Alin: ‘’we hebben veel mooie wensen binnen gekregen maar de wensen die voor deze twee toppers binnen kwamen waren echt heel mooi, het gaat in beide gevallen om mensen die een lastige tijd achter de rug hebben en veel voor een ander hebben gezorgd daarom verdienen deze toppers deze taart’’