03 november 2017

CDA Noordwijkerhout-De Zilk brengt verkeersveiligheid in kaart

Namens de CDA-fractie hebben Astrid Warmerdam en Bouke Geerlings afgelopen vrijdag de resultaten van onveilige verkeerspunten in de gemeente Noordwijkerhout overhandigd aan burgemeester Goedhart. Eerder heeft het CDA de inwoners opgeroepen om onveilige verkeerspunten te melden en dit heeft geresulteerd in een lijst met 42 onveilige verkeerspunten.

Afgelopen september heeft het CDA afdeling Noordwijkerhout-De Zilk via de lokale pers de inwoners van de gemeente Noordwijkerhout opgeroepen om verkeersonveilige situaties in hun omgeving te melden bij het CDA. Dit heeft zeer veel reacties opgeleverd! Via de website van het CDA Noordwijkerhout-De Zilk zijn alle reacties te bekijken in een interactieve kaart. Het CDA wil graag iedereen bedanken die melding hebben gemaakt van onveilige verkeerspunten.

Het CDA zal de opvolging van de resultaten nauwlettend volgen in de gemeenteraad. Tevens neemt het CDA de zorgen rondom verkeersonveiligheid mee in het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in november 2018.