11 maart 2018

CDA zet zich in tijdens NLdoet

Afgelopen zaterdag 10 maart heeft het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk zich ingezet tijdens NLdoet voor de Zorg- en Kinderboerderij de Dierenhoeve in Noordwijkerhout.

De leden van het CDA  hebben diverse schilderwerkzaamheden uitgevoerd. Zo is er een hok voor de recyclevaten en bakken van een kleurtje voorzien, is het kippenhok geschilderd en zijn de  wegwijsborden in de beits gezet. Deze wegwijsborden worden betaald van het geld wat De Dierenhoeve heeft gekregen van de jeugdgemeenteraad van Noordwijkerhout. Het doel van de wegwijsborden is dat de mensen goed de weg kunnen vinden naar en op De Dierenhoeve.  Op deze manier hebben de CDA-leden  een bijdrage geleverd aan  het onderhouden van De Dierhoeve.

Voor het CDA is vrijwilligerswerk erg belangrijk. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven.   Met het meedoen aan NLdoet wil het CDA dit laten zien.  De samenleving kan niet zonder vrijwilligers. Voor het CDA is het belangrijk dat iedereen zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij  op zijn eigen manier, aldus Jos Beugelsdijk, fractievoorzitter van het CDA in de gemeente Noordwijkerhout.