29 augustus 2018

Het CDA is klaar voor de toekomst

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk van 27 augustus is door de leden de kandidatenlijst vastgesteld. Op 21 november kunt u stemmen op  CDA-kandidaten uit alle 4 de kernen, jong en oud, nieuw of ervaren, een goede afspiegeling van onze bevolking. De lijsttrekker voor het CDA is Theo Alkemade uit (Noordwijk) en duo lijsttrekker is Henri de Jong (Noordwijkerhout-De Zilk).

Vol trots presenteren wij een lijst van maar liefst 50 kandidaten die de komende maanden graag met u het gesprek aangaan. Een groep kandidaten en supporters die een afspiegeling is van alle kernen van de nieuwe gemeente Noordwijk: nieuwe én ervaren dorpsgenoten, man én vrouw, jong én oud; samen willen wij een sterk resultaat voor het CDA mogelijk maken. Wij willen graag de samenwerking zoeken met zowel alle inwoners als de andere partijen om de nieuwe gemeente Noordwijk een sterk en betrouwbaar bestuur te kunnen leveren.

De lijst wordt aangevoerd door Theo Alkemade, huidig fractievoorzitter in de Noordwijkse gemeenteraad. Henri de Jong, onze huidige wethouder in Noordwijkhout; beiden zullen het gezicht vormen van het CDA. Verder bestaat de top 10 uit Lenie Zoetendaal uit Noordwijk (3), Wim van Haaster uit De Zilk (4), Jordy de Mooij uit Noordwijk (5), Jos Beugelsdijk uit Noordwijkerhout (6), Nathalie Barnhoorn uit Noordwijk (7), Sebastiaan Duivenvoorden uit Noordwijkerhout (8), Marie Alin Alkemade uit Noordwijk (9) en John van der Slot uit Noordwijkerhout (10).

De volledige kandidatenlijst is te vinden op de website van het CDA : www.cdanoordwijk.nl of www.cdanoordwijkerhout.nl. Bovendien is het CDA te vinden op diverse social media. U weet ons te vinden en wij weten u te vinden.

In september staat de ALV gepland voor het vaststellen van het verkiezingsprogramma.

Het CDA: Met elkaar, voor elkaar, altijd in de buurt, Constructief, Daadkracht en Aandacht.