19 december 2018

Piet Pennings benoemd tot erelid CDA

Het CDA heeft tijdens de algemene ledenvergadering van maandag 17 december Piet Pennings benoemd tot erelid van de afdeling vanwege zijn jarenlange inzet voor het CDA, met in het bijzonder het behartigen van de Zilkse én Noordwijkerhoutse belangen.

Van 2004 t/m 2018 maakte Piet deel uit van de CDA fractie in de Noordwijkerhoutse gemeenteraad, waar hij met verve de belangen behartigde van de inwoners van de beide dorpskernen. Als raadslid heeft hij een naam opgebouwd van iemand die actief naar de inwoner toe gaat om geïnformeerd te worden, en ook iemand die mensen hielp met het vinden van een oplossing binnen de ambtelijke organisatie.

Voor de verkiezingen gaf Piet aan dat hij wilde stoppen als raadslid, en daarom kwam hij ook niet terug op de kandidatenlijst voor de verkiezingen van 21 november. Zijn vertrek uit de lokale politiek betekent dat de nieuwe gemeenteraad een markant en aimabel persoon zal moeten missen. Het CDA is dankbaar voor de inzet van Piet en is blij dat hij al die jaren het CDA een warm hart heeft toegedragen.