Fietstocht CDA door gemeente Noordwijk

Op zaterdag 18 mei gaan de fractieleden van het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk en CDA wethouder Henri de Jong op fietstour door de nieuwe gemeente Noordwijk. Doel van deze fietstocht is om in contact te komen met de inwoners van de gemeente Noordwijk.

‘’Door het organiseren van deze fietstocht hopen wij veel mensen te kunnen spreken over het reilen en zeilen in hun woonplaats. Het is een makkelijk, laagdrempelige en gezellige manier om met elkaar in gesprek te komen’’, aldus Jordy de Mooij, fractielid van het CDA.

Tussen het fietsen door zijn er drie vaste stopmomenten waarbij alle inwoners van harte welkom zijn voor een gesprek en een kop koffie.

9:00 uur: Terras Brownies en Downies (bij slecht weer binnen) in Noordwijkerhout
10:30 uur: Bij Wim van Haaster, Zilkerduinweg 371 in De Zilk
12:30 uur: Kinderboerderij ’t Schaapsherdertje in Noordwijk

Het CDA wil graag van mensen weten of er nog plekken zijn waar de fractie en de wethouder zeker even langs moeten fietsen op hun route. Denk hierbij een verkeerssituatie die onveilig is of een plek waar echt iets aan zou moeten veranderen. Doorgeven kan via s.duivenvoorde [at] raadnoordwijk.nl Het CDA neemt dan contact met u op. Bij heel slecht weer is de tour per auto……