Fietstocht door de gemeente Noordwijk

Op 22 augustus gaan de fractieleden van het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk op tour door de gemeente Noordwijk. Doel van deze fietstocht is om in contact te komen met de inwoners van de gemeente Noordwijk en om te zien wat er speelt.

‘’Door het organiseren van deze fietstocht hopen wij veel mensen te kunnen spreken over het reilen en zeilen in hun woonplaats. Het is een makkelijk, laagdrempelige en gezellige manier om met elkaar in gesprek te komen’’, aldus Jordy de Mooij, fractievoorzitter van het CDA.

Tussen het fietsen door zijn er drie vaste stopmomenten waarbij alle inwoners van harte welkom zijn voor een gesprek en een kop koffie.

9:30 uur: Terras Brownies en Downies (bij slecht weer binnen)
11:00 uur: Wim van Haaster, Zilkerduinweg 371
13:30 uur: Kinderboerderij ’t Schaapsherdertje in Noordwijk

Het CDA wil graag van mensen weten of er nog plekken (bijvoorbeeld speeltuintjes die nie tgoed onderhouden zijn) zijn waar de fractie en de wethouder zeker even langs moeten fietsen op hun route. Denk hierbij een verkeerssituatie die onveilig is of een plek waar echt iets aan zou moeten veranderen. Doorgeven kan via [email protected] Het CDA neemt dan contact met u op.