In de bovenstaande punten laat het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk zien dat we betrokken zijn bij de inwoners van Noordwijk. U kunt er op vertrouwen dat we ons de komende 4 jaar hard zullen maken om deze punten te realiseren. En daar kunt u ons op aanspreken, het CDA is tenslotte altijd in de buurt. Dat hebben we de afgelopen jaren laten zien en dat zullen we, als u ons uw stem toevertrouwd, ook weer laten zien in het nieuwe college van B&W.

Het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk wil niet aan de zijlijn staan en alleen maar roepen wat er niet goed gaat. We hebben goede ideeën en ambities. We willen ons de komende jaren inzetten voor de mensen in de nieuwe gemeente Noordwijk. Dat lukt het beste als we bestuurlijke verantwoordelijkheid dragen. Machtspolitiek en uitsluiting van bepaalde personen of partijen passen niet in de wijze waarop het CDA naar de politiek kijkt. We vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk kiezers zich herkennen in het beleid van de gemeente. Politiek moet dienstbaar zijn aan mensen en niet andersom. We willen samenwerken met alle partijen die constructief willen bouwen aan de toekomst van de nieuwe gemeente Noordwijk.