15 april 2019

Speelvoorzieningen belangrijk.

Inbreng speelruimte.

Het CDA is dé gezinspartij van Nederland en daarom stellen wij kinderen centraal. De plannen rond speelvoorzieningen in een jonge gemeente als Pijnacker-Nootdorp zijn voor ons dus heel belangrijk. En om maar met de deur in huis te vallen: wij zijn blij met de wijze waarop het college en de ambtenaren niet alleen omgaan met de speelvoorzieningen, maar ook hoe zij in dit verband omgaan met de burgers. Ik heb zelf mogen ervaren hoe de inspraak werkt als er een vernieuwing van een speelplek aan de orde is. De enquête en de terugkoppeling waren prima. Wij zijn ook erg te spreken over de snelheid waarmee gereageerd wordt op meldingen van eventuele problemen of gebreken aan toestellen. Van onze achterban horen wij dat dat heel snel wordt opgelost.

Kort en goed: wij zijn blij met hoe het de afgelopen jaren is gegaan, wij staan volledig achter de plannen voor de toekomst. Ten slotte deelt het CDA graag een groot compliment uit aan de betreffende ambtenaren die de speelvoorzieningen beheren en de aanleg mogelijk maken.

Edward de Lanoy