Kees-buiten

Kees van den Berg

Delfgauw

Het is belangrijk dat de inwoners van Pijnacker, Nootdorp en Delfgauw vanaf het eerste moment dat er plannen gemaakt worden, worden betrokken

Wie is Kees van den Berg?

Zijn kernwaarden zijn dat hij staat voor gelijke behandeling en gelijkwaardigheid. Als oprechte, eerlijke en rechtvaardige aanpakker zet hij zich nog steeds graag intensief in voor onze lokale CDA-partij.

Zijn cijfers: 48 jaar, waarvan 30 jaar in Delfgauw woonachtig, ruim 25 jaar werkzaam bij Plantenkwekerij Plantise BV te Bleiswijk, 20 jaar getrouwd met zijn vrouw Eliane, 15 jaar betrokken bij het CDA en ruim 10 jaar trotse vader van zoon Corian en dochter Elisanne.

In zijn vrije tijd speelt en doet hij graag dingen met zijn gezin, zowel binnen als buiten lekker ravotten. Voor de ontspanning vist hij regelmatig en zijn kinderen gaan dan graag mee. Het weer deert hem niet wanneer hij vrijwel dagelijks op de elektrische fiets naar zijn werk gaat. Zijn vrienden en familie ervaren hem als een manusje van alles die hulp biedt waar nodig en die eerlijkheid en rechtvaardigheid hoog in het vaandel heeft. Of het nou helpen puzzelen bij financiële zaken is of verscheidene klussen voor in en om huis en tuin, Kees is je man.

Sinds 2007 is hij actief bij de gemeentefractie van het CDA en de afgelopen vijf jaar intensief betrokken bij de gemeenteraad als buitengewoon raadslid. Daar doet hij met plezier de bestemmingsplannen / omgevingswet (ruimtelijk ordening) en natuur (groen, buitenruimte en water). Met zorg en belangstelling voor mens en natuur, dat is waar hij voor staat. Dat iedereen zo gelijk en gelijkwaardig mogelijk betrokken wordt vanaf het begin van de plannen tot de uitwerking. Om de wereld om ons heen zowel zorgvuldig in financieel opzicht, als in gezamenlijkheid en zorg voor elkaar te verbeteren.

Input van de burger en ondernemer ziet hij daarbij als uitermate belangrijk. Hiervoor staat hij open, gaat hij graag het gesprek aan en is hij benaderbaar. Hij zet zich dus graag in voor een goede veilige woon- en werkomgeving, waarbij onze natuur wordt behouden en verbeterd. Waarbij onze inwoners,  vanaf het eerste moment dat er plannen gemaakt worden, betrokken worden. Alles voor een mooie gezonde toekomst voor iedereen.