23 september 2022

Het CDA Ridderkerk bezoekt de dansavond van Stichting AAVB in de Pretoriuskerk in Bolnes

Op donderdagavond 22 september brachten Jos en Marcella namens het CDA een bezoek aan de dansavond van Stichting AAVB in de Pretoriuskerk in Bolnes.

De stichting biedt diverse muzikale en artistieke activiteiten voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Dit ter bevordering van de saamhorigheid, de creatieve ontwikkeling en vorming van individuele talenten. Iedere donderdagavond verzorgen de vrijwilligers de dansavond.

Prachtig om te zien hoe deze Stichting zich met vrijwilligers inzet voor deze doelgroep. Natuurlijk deden Jos en Marcella zelf ook mee op de dansvloer, wat op veel enthousiasme van de deelnemers kon rekenen. Samen dansen is naast dat het gezond is om in beweging te zijn en samenhorigheid brengt, ook gewoon heel erg leuk om te doen.

Alle activiteiten zijn de Stichting zijn de vinden op : stichtingaavb.nl/activiteiten/

Wij danken de vrijwilligers en deelnemers voor de warme ontvangst en het bevestigt nog maar eens dat het CDA Ridderkerk trots is op onze vele vrijwilligers die dit soort activiteiten mogelijk maken.