24 oktober 2019

CDA-Congres op zaterdag 9 november a.s. in Utrecht

Wilt u ook meedenken over de koers van het CDA? Het CDA doet een appèl op alle leden: denk mee over de inhoudelijke koers van onze partij.

Komt allen naar het komende partijcongres op 9 november a.s. in De Fabrique in Utrecht. Een dag vol interactieve sessies over het Nederland van 2030. Waar staan we voor? Waar gaan we voor? Onderwijs, zorg, klimaat, stikstof, economie en/of ciltuur Stemmen per smartphone en dikke stiften; je kunt van alles verwachten, behalve de kans om achterover te leunen. Vaste onderdelen van het partijcongres krijgen een andere vorm. De centrale plek van het partijcongres is De Toog. Daar kun je andere leden en organisaties ontmoeten en koffie, lunch en drank halen. De speeches van de politieke leiding zijn daar ook; je hoeft dus niets te missen tijdens het netwerken.

Aanmelden is verplicht en kan tot en met dinsdag 5 november, tenzij het congres al eerder is volgeboekt. Wees er dus snel bij, want het loopt al aardig vol. Wil je een introducé meenemen, dan kun je dat aangeven bij je aanmelding.

Aanmelden via de website: www.cda.nl