12 februari 2016

Ben jij onze Rotterdamse kandidaat voor de Tweede Kamer?

We vinden het belangrijk dat een CDA-er uit onze stad een stem in het parlement krijgt en roepen je op om je te melden, zodat wij je kunnen voordragen voor de lijst voor de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen. Naast dat je bekend bent met de uitgangspunten van het CDA, heb je een groot hart voor Rotterdam.

Lijkt dit je wat, of ken je iemand die geschikt is? Kijk dan op www.cda.nl/TK2017, hier vind je alle informatie over de kandidaatstellingsprocedure. Aanmeldingen zullen door het bestuur van CDA Rotterdam onder meer worden getoetst aan de profielschets voor lid van de Tweede Kamer, daarnaast wordt vooral beoordeeld of de kandidaat voldoet aan een duidelijk Rotterdams profiel. Gesprekken met de kandidaten zullen naar verwachting plaatsvinden op donderdagavond 9 maart a.s. Bij grote belangstelling zal niet met alle kandidaten een gesprek kunnen worden gevoerd, het bestuur zal dan een voorselectie maken van kandidaten die in aanmerking komen voor een gesprek.

Kandidaten kunnen zich tot vrijdag 26 februari 2016, 18:00 uur aanmelden bij Taco de Jongste door een motivatiebrief met CV te sturen naar: hrm@cdarotterdam.nl. Uiteraard kunnen leden van het CDA zich ook zonder tussenkomst van het bestuur van CDA Rotterdam kandidaat stellen voor het lidmaatschap van de Tweede Kamer, dit kan tot 1 april 2016.