23 april 2014

Kandidaten voor afdelingssecretaris, 20 mei ledenvergadering

Op 20 mei zullen er een nieuwe voorzitter en secretaris van het CDA Rotterdam gekozen worden. Het algemeen bestuur heeft besloten om Aart Dekkers voor te dragen als voorzitter van het CDA Rotterdam. Voor de functie van secretaris zijn de volgende kandidaten voorgedragen: Thomas van Meijeren en Jaco van Velden.

Het algemeen bestuur is tot deze voordracht gekomen naar aanleiding van een advies van de selectiecommissie. In de algemene ledenvergadering van 20 mei zal hierover besloten worden. De vergaderstukken (inclusief CV's van de kandidaten) zullen een week voor de vergadering per e-mail aan de leden toegezonden worden. De ledenvergadering zal om 19:00 beginnen en wordt in Centrum de Aanbouw (Achterweg 12, Hoogvliet) gehouden.

Na afloop is er een borrel om de vertrekkende bestuursleden te bedanken en de nieuwe gekozen voorzitter en secretaris te feliciteren.