30 september 2015

maandag 26 oktober: Nieuwe ledenavond

Bent u het afgelopen jaar lid geworden van het CDA Rotterdam? Of bent u al langer lid maar (nog) niet actief? De wethouder, leden van de fractie en het bestuur van CDA Rotterdam willen graag nader kennis met u maken en met u van gedachten wisselen.

U bent van harte welkom bij de "nieuwe ledenbijeenkomst" op maandag 26 oktober van 17.00 uur tot ongeveer 19.00 uur in het Stadhuis (Coolsingel 40) van Rotterdam.

Wat houdt de bijeenkomst in?
Een laagdrempelige en gezellige gelegenheid om kennis te maken met het CDA Rotterdam als u net lid bent of (nog) niet actief bent voor het CDA. We nemen een kijkje in het Rotterdamse stadhuis en er is een gesprek met onze wethouder Hugo de Jonge, de fractie en het Dagelijks Bestuur. Ook is er tijdens de bijeenkomst alle gelegenheid om vragen te stellen of suggesties te doen. Voor een maaltijd is gezorgd. Na afloop van de bijeenkomst is er een borrel.

We hopen u te mogen ontvangen op maandag 26 oktober. Aanmelden kan bij Christine Zandberg, tel. +316 1900 4668, mail: bczandberg@gmail.com

Het staat u vrij om eventuele introducés of ander politiek belangstellenden mee te nemen.