29 september 2016

Vertrek Robbert Loos, voordracht Niels Tuijn

Vertrek bestuurslid Robbert Loos

Tot onze spijt heeft bestuurslid Robbert Loos aangegeven zijn bestuursfunctie bij CDA Rotterdam neer te willen leggen. Aanleiding hiervoor is dat Robbert binnenkort verhuist met zijn gezin naar zijn geboorteprovincie Noord-Brabant. Robbert was sinds oktober 2015 lid van het bestuur. In het jaar dat hij onderdeel uitmaakte van het bestuur heeft Robbert enthousiast een belangrijke impuls gegeven aan de portefeuille Netwerken en Maatschappelijk Middenveld. In die rol heeft hij onder andere de het bestuur, de fractie en gebiedscommissieleden geholpen bij het aangaan en onderhouden van het netwerk in de stad. Het bestuur bedankt Robbert hartelijk voor zijn inzet en wenst hem en zijn gezin een goede tijd in Noord-Brabant. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 26 oktober zullen wij afscheid nemen van Robbert.

Voordracht Niels Tuijn als nieuw bestuurslid

Het bestuur van CDA Rotterdam is verheugd te kunnen melden dat zij tijdens de Algemene Ledenvergadering van 26 oktober Niels Tuijn zal voordragen als bestuurslid. Niels Tuijn is al vele jaren actief betrokken bij het CDA. In 2015 is hij verhuisd naar Rotterdam. Niels is werkzaam als zelfstandig belastingadviseur en getrouwd met een Rotterdamse. In zijn oude woonplaats Heemskerk was hij onder andere actief als bestuurslid (2008-2010) en gemeenteraadslid (2010-2014) namens het CDA.