Michaël Braal

Michaël Braal is namens het CDA lid van de gebiedscommissie IJsselmonde en daarvan ook vice-voorzitter. Hij is 34 jaar, getogen in IJsselmonde en werkt als leerkracht op een basisschool.

Michaël Braal werd unaniem verkozen door de leden van het CDA Rotterdam. Zijn voorganger Fredy Bal: 'Michaël is een frisse, betrokken jongeman die de uitdagingen waar IJsselmonde voor staat goed kent. Sommige delen van onze wijken beginnen op het gebied van veiligheid en de fatsoenlijke omgang met elkaar door het ijs te zakken. Andere delen voldoen echt aan de CDA voorwaarden: Gezinnen vestigen zich erg graag, er zijn sterke verenigingen, goed onderwijs en de omgang is fatsoenlijk. Met Michaël voorop gaat het CDA staan voor deze sterke buurten en proberen we deze straat voor straat uit te breiden'.