09 november 2017

CDA Teylingen kiest Peter Scholten als lijsttrekker

Afgelopen woensdag hebben de leden van CDA Teylingen met luid applaus ingestemd met de voordracht van Peter Scholten als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Peter Scholten is een ervaren man binnen het CDA. Peter heeft de afgelopen vier de CDA fractie in de gemeenteraad met succes geleid. Daarom is er besloten om Peter opnieuw voor te dragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

De oud marineman heeft laten zien dat hij nog altijd recht door zee is. Peter woont samen met zijn vrouw Jannie in Sassenheim. Op dit moment is Peter actief betrokken bij het bestuur, de financiën en het toerisme in Teylingen. Daarnaast is Peter als voorzitter van de commissie Welzijn ook betrokken bij het sociale aspect in de gemeente Teylingen.

De komende jaren zal Peter zich inzetten om het verkiezingsprogramma van het CDA te realiseren. In dit programma zijn de zorg, veiligheid en duurzaamheid belangrijke speerpunten.

Wij wensen Peter de komende vier jaar veel succes als lijsttrekker voor het CDA Teylingen.