09 mei 2018

Het CDA Teylingen gaat voor een duurzaam Teylingen

De afgelopen weken heeft het CDA samen met de ChristenUnie, de PvdA en GroenLinks een initiatiefvoorstel concept-raadsprogramma duurzaamheid opgesteld. In dit programma worden er een aantal voorstellen gedaan om tot een versnelling te komen op het gebied van duurzaamheid in Teylingen. In het verkiezingsprogramma van het CDA is één van de speerpunten een duurzamer Teylingen. Tijdens de campagne hebben we ook regelmatig aandacht gevraagd voor het thema duurzaamheid. Denk bijvoorbeeld aan de avond over circulaire economie met Tweede Kamerlid Agnes Mulder.

Met dit initiatief raadsprogramma duurzaamheid wil het CDA een aantal van zijn doelstellingen uit het verkiezingsprogramma realiseren. Dit initiatief raadsprogramma duurzaamheid is een eerste aanzet, maar het programma is zeker niet in beton gegoten. Daarom hoort het CDA graag wat u vindt van het initiatiefvoorstel, welke opmerkingen en/ of aanvullingen u heeft. Het CDA gaat graag met u in gesprek.

Op dinsdag 15 mei tijdens de commissie Ruimte wordt de eerste versie van het concept raadsprogramma duurzaamheid besproken. U heeft dan de mogelijkheid om in te spreken. Als u niet in de gelegenheid bent om in te spreken tijdens de commissie, dan kunt u ook onze raadsleden Maarten van Welie ([email protected]) of Gerben Dijkstra ([email protected]) mailen of bellen met uw opmerkingen of vragen.

Wij horen graag uw mening over het concept raadsprogramma duurzaamheid.

Wilt u het hele initiatiefvoorstel concept raadsprogramma duurzaamheid lezen, klik dan hier.