29 augustus 2020

Kamerlid Julius Terpstra op de borrel bij het CDJA Duin- en Bollenstreek

Op zaterdag 5 september komt Kamerlid Julius Terpstra op de borrel bij het CDJA Duin- en Bollenstreek.

De borrel zal worden gehouden bij strandpaviljoen Zee en Zon, Boulevard Zeezijde 19 in Katwijk en zal om 19:30 uur beginnen. De borrel is in principe vrij toegankelijk voor jongeren uit de Duin- en Bollenstreek tussen de 18 en 30 jaar die in een ontspannen sfeer van gedachte willen wisselen met Julius en lokale CDJA mensen. Wij vinden het wel prettig wanneer men zich even opgeeft in verband met de corona maatregelen via mailadres:

[email protected]

Julius Terpstra (31) is sinds mei Kamerlid voor het CDA en heeft onder andere wonen en ruimtelijke ordening in zijn portefeuille, belangrijke onderwerpen voor jongeren. Natuurlijk kan er gesproken worden over alle onderwerpen waar jongeren zich mee bezig houden.

Het CDJA Duin- en Bollenstreek is een politieke jongerenorganisatie die opkomt voor de belangen van jongeren in de Duin- en Bollenstreek.

Meedoen met het CDJA? www.cdja.nl