25 maart 2018

Kiezers bedankt!

Afgelopen woensdag was het zover, de verkiezingen voor de nieuwe gemeenteraad. De uitslag van de verkiezingen laat zien dat het CDA één zetel inlevert en dus uitkomt op 5 zetels in plaats van 6. Ondanks het verlies van één zetel is het CDA nog steeds de tweede partij van Teylingen.

De zetelverdeling in Teylingen is nu als volgt geregeld:

- VVD 7 zetels

- CDA 5 zetels

- Trilokaal 5 zetels

- D66 3 zetels

- Groenlinks 2 zetels

- PvdA 2 zetels

- Christenunie 1 zetel

Deze uitslag betekend dat de grote winnaars van de verkiezingen de VVD, Trilokaal en Groenlinks zijn. Het CDA feliciteert alle winnaars van de verkiezingen.

Onze raadsleden voor de komende vier zijn Peter Scholten (lijsttrekker), Reny Wietsma- Biesbroek, Maarten van Welie, Sybrinne de Vries- van den Beukel en Gerben Dijkstra. Aanstaande donderdag worden onze raadsleden geïnstalleerd. De raadsvergadering begint om 20:00 uur en daarna is er gelegenheid om onze raadsleden persoonlijk te feliciteren.

Het CDA bedankt alle kiezers die voor het CDA hebben gekozen. Wij zullen ons de komende vier jaar inzetten om onze speerpunten uit het verkiezingsprogramma waar te maken.