Op woensdag 20 maart 2019 vinden de verkiezingen plaats voor Provinciale Staten. Op deze pagina treft u alle informatie aan over de verkiezingen en de voorbereidingen die gedaan moeten worden.

Lijsttrekker

De leden van het CDA Zuid-Holland hebben mevrouw Adri Bom-Lemstra op 6 juli tijdens een drukbezochte ledenvergadering opnieuw unaniem gekozen als lijsttrekker voor de komende verkiezingen van Provinciale Staten.

Programma

Het verkiezingsprogramma is aangeboden aan het Algemeen Bestuur en zal binnen enkele weken naar de afdelingen verstuurd worden. Zodra het programma is vastgesteld, zal deze op deze pagina gepubliceerd worden.

Kandidatenlijst Provinciale Staten

De advieslijst is door het Dagelijks Bestuur opgesteld en aan het Algemeen Bestuur voorgelegd. Onderstaande advieslijst zal tijdens de Algemene Ledenvergadering op 29 november 2018 door de leden worden vastgesteld.

01 - Adri Bom-Lemstra (v) Wateringen   13 - Ellen Verouden (v) Den Haag
02 - Meindert Stolk (m) Wassenaar   14 - Joke van den Berg-la Fleur (v) Numansdorp
03 - Michel Rogier (m) Den Haag   15 - Hans van Ek (m) Warmond
04 - Moniek van Sandick-Sopers (v) Leiden   16 - Inge Mous (v) Dordrecht
05 - Maurits de Haan (m) Sliedrecht   17 - Michiel van Butselaar (m) Den Haag
06 - Jaco Kastelein (m) Bodegraven   18 - Fu Tsay Seegers-Chien (v) Rijswijk
07 - Danny de Vries (m) Rotterdam   19 - Branco Winkels (m) Hoogvliet
08 - Sarah Alsalhawi (v) Zoetermeer   20 - Joost de Witte (m) Leidschendam
09 - Giel Wind (m) Delft   21 - Peter van Loo (m) Heinenoord
10 - Monique de Veld - van Hassel (v) Nootdorp
11 - Bram Keizerwaard (m) Vlaardingen
12 - Thea Both-Verhoeven (v) Dirksland

Oproep

Hoewel de lijsttrekker is gekozen, de advieslijst voor de kandidaten is opgesteld, het programma binnenkort wordt afgerond, is er tot de verkiezingen nog veel werk te verzetten. Wilt u meedoen in het campagneteam, of heeft u vragen over de vervolgprocedure? Dan kunt u mailen naar secretaris@zuidholland.cda.nl.