CDA_01_Logo_Platform CDA Vlaardingen
08 oktober 2017

Advies-kandidatenlijst Gemeenteraadsverkiezingen 2018

In september heeft de selectiecommissie met tien CDA-leden gesproken die namens het CDA vanaf 2018 in de Vlaardingse gemeenteraad willen zitten. Op basis van deze gesprekken heeft de commissie de advieslijst opgesteld. Afgelopen week is die advieslijst aan de kandidaten gepresenteerd en zijn de leden hierover geïnformeerd. De advieslijst ziet er als volgt uit:

1. Jacky Silos (in juni reeds gekozen als lijsttrekker)
  2. Corné Venema
  3. Marieke Thommis
  4. Marnix Alderliesten
  5. John Huf
  6. Stephan Hopman
  7. Conny Oosterom
  8. Kevin Kap
  9. Gerard van den Berg
  10. Willem de Wilt

Bovenstaande advieslijst wordt uitgebreid met leden die op een onverkiesbare plaats op de CDA-lijst willen staan. Die procedure is in volle gang en een verheugend aantal CDA-leden heeft al toegezegd.

Op woensdag 1 november is de volgende ledenvergadering. Tijdens deze vergadering licht Aad Verwater, voorzitter van de selectiecommissie, de advieslijst toe. Het bestuur zal vervolgens aan de leden vragen de advieslijst definitief vast te stellen.