31 december 2020

De beste wensen!

Het jaar 2020 loopt ten einde. Het was een bewogen jaar. Het coronavirus veranderde ieders leven: van tijdelijk niet naar school kunnen tot veel thuiswerken en van niet meer op vakantie kunnen tot je winkel moeten sluiten.

Ook voor het CDA Vlaardingen veranderde er veel. Vergaderingen zijn digitaal, bezoek aan burgers en bedrijven gingen vaak niet door. Evenementen werden gecanceld en ook de jaarlijkse grote-vlaardinger-pubquiz kon zijn 6e editie niet beleven. Toch bracht 2020 ook mooie dingen: mensen klapte voor de zorg, er ontstonden vele initiatieven en de samenhorigheid was te voelen in de stad.

Als CDA-fractie maakten wij er het beste van in deze gekke tijd. In aangepaste vorm hebben wij vrijwilligers en mantelzorgers in het zonnetje gezet, zij wij het gesprek aangegaan met de burgers en hebben wij aandacht gevraagd voor de zorgen die er zijn onder de inwoners van Vlaardingen.

In 2021 gaan wij hier onverminderd mee door. Naast ons werk in de gemeenteraad, zetten wij dit jaar weer diverse acties en initiatieven op om de vrijwilligers en mantelzorgers in het zonnetje te zetten. In de raad blijven wij ons inzetten voor een betere en mooiere stad. Samen zijn wij de toekomst van Vlaardingen!

Rest ons nu om u een hele fijne jaarwisseling te wensen, en een goed en gezegend 2021!