De Grote Vlaardingen quiz een groot succes!

Voor het vijfde jaar op rij organiseerde het CDA de Grote Vlaardingen quiz in de bomvolle Irish Pub. De quiz bestond uit vragen over bekende Vlaardingers, actueel nieuws en bekende plekken. Alles kwam voorbij. Van geschiedenis tot heden, van de Holy tot de Indische Buurt. De quiz werd gemaakt en gepresenteerd door TeytEntertainment: Tjerk van der Ende en Yke Takens.

Met de opbrengst van de quiz werd er een recordbedrag van € 1.250,- ingezameld voor het goede doel, de Yets Foundation.

Er deden 25 teams mee waaronder de “Viswijven”, de “Van Ruytenburchjes” het “college van B&W” en de “Vengaboys”. Het team “Bavianen mannetjes” was de grote winnaar van de quiz. Zij werden gehuldigd met een bokaal, Vlaardingse medailles en een aantal Vue bioscoopbonnen.

Het was een succesvolle en geslaagde avond en we zien uit naar de zesde editie in 2020 waarin we hopen nog meer teams te mogen verwelkomen!