01 november 2022

Gezocht: Mantelzorgers

Gezocht: Mantelzorgers om in het zonnetje te zetten

Het CDA Vlaardingen heeft veel waardering voor mannen en vrouwen die een ziek gezins- of familielid, of andere bekende verzorgt. Mantelzorgers voelen zich verantwoordelijk voor de zieke en de zorg die zij geven vraagt vaak veel van hen. Op 10 november staan mantelzorgers centraal tijdens de Dag van de Mantelzorg. Om deze kanjers in het zonnetje te zetten, verloot het CDA Vlaardingen ook dit jaar weer 10  waardebonnen voor een high tea voor twee personen.

Lang niet alle mantelzorgers zijn in beeld. Daarom vraagt het CDA om mantelzorgers op te geven. Kent u een mantelzorger? Stuur dan voor woensdag 9 november een e-mail naar [email protected]. Het CDA Vlaardingen neemt dan contact met u op. Onder de opgegeven mantelzorgers worden de hightea-bonnen verloot, die kunnen worden ingewisseld bij Veerplein18. Deze zullen op de Dag van de Mantelzorg persoonlijk worden uitgereikt aan de gelukkigen.