31 oktober 2017

Mantelzorgerdiner: waardering en een goed gesprek

Doet u boodschappen voor uw bejaarde vader? Zorgt u voor een kind met een chronische beperking? Of drinkt u elke week een kopje thee bij een eenzame buurvrouw? Dan bent u mantelzorger. Het CDA Vlaardingen nodigt u en andere mantelzorgers uit voor een diner en een goed gesprek. We zijn namelijk erg benieuwd naar uw ervaringen – en naar uw antwoord op onze vraag hoe de politiek u kan helpen.

Het mantelzorgdiner is op dinsdag 21 november in LEF, het restaurant van het Geuzencollege in de Westwijk. Inloop vanaf 17:30 en start maaltijd om 18:00

Vaak worden mensen niet bewust ‘mantelzorger’. De meesten van hen zijn door omstandigheden vanzelf in hun rol van mantelzorger terechtgekomen. Het CDA Vlaardingen wil graag horen wat er bij hen leeft. Ook wil het CDA met het etentje zijn waardering laten zien voor de mantelzorgers. Naast mantelzorger zijn Vlaardingse politici aanwezig en vertegenwoordigers van organisaties die voor mantelzorgers van belang kunnen zijn. Mantelzorgers die willen aanschuiven, heten we van harte welkom. Aanmelden is noodzakelijk. Stuurt een e-mail naar: [email protected]. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden.