04 oktober 2020

CDA Waddinxveen op werkbezoek bij Toos

Zaterdag 3 oktober is het CDA op werkbezoek geweest bij sportvereniging Toos aan de Staringlaan. De fractieleden Bastienne Prins en Trix de Kruijff  hebben zich breed laten informeren over het reilen en zeilen van een van de grootste sportverenigingen van Waddinxveen.

Nadat in het verleden Toos een eenmalig bedrag van de gemeente heeft gekregen voor de huisvesting, bedruipt Toos zich nu geheel zelf. Een grote prestatie. Toos is nu aan het professionaliseren, op de langere termijn is dat nodig om een actueel aanbod aan sport- en spelactiviteiten te kunnen blijven aanbieden. De fractieleden spraken hun grote waardering uit voor al die vrijwillligers die zich bij Toos inspannen. De verenigingen zijn immers van groot belang voor het samen leven in Waddinxveen: het cement van de samenleving. Toos-voorzitter Mark Tetteroo en fractielid Trix de Kruijff spraken de intentie uit elkaar wederzijds te blijven informeren.

Een zeer geslaagd werkbezoek!