18 maart 2019

Trix tijdens het campagneweekend in Gouda

Op zaterdag 9 maart vond in Gouda een grote flyeractie plaats. Naast de lijsttrekkers Adri Bom-Lemstra (provincie), Hans Demoed (HHSR) en Dorenda Gerts (HHSK) waren ook minister Hugo de Jonge, partijleider Sybrand Buma en partijvoorzitter Rutger Ploum in Gouda. Trix de Kruijff (raadslid) was er ook bij. Een fotoverslag van deze bijzondere dag.

Een groene golf ging door Gouda. Het was mooi om te zien hoeveel mensen met groene shawls en jassen door de straten van de binnenstad liepen.

We gingen ook op bezoek bij Brownies&Downies, waar wij een taart hebben gebracht. De krant was hier ook bij.

's Middags hebben we over de Markt gelopen en met veel mensen kunnen spreken. Het leukste onderdeel van campagne voeren!

Op 20 maart kunt u op verschillende Waddinxveners stemmen. Op de lijst van het Hoogheemraadschap Schieland en de Krimpenerwaard (HHSK) staan Dorenda Gerts (1), Ruud Vink (4), Trix de Kruijff (12) en Hugo van Berkensteijn (21).