01 maart 2021

Kom digitaal borrelen met Chris van Dam – zaterdag 6 maart!

U heeft hem de laatste maanden veel op de televisie gezien. Hij is een nationale bekendheid geworden. En nu komt hij naar Wassenaar! Het CDA Wassenaar heeft Chris van Dam uitgenodigd voor een digitale bijeenkomst op zaterdag 6 maart a.s. 16-17.30 uur.

Wij nodigen iedereen uit om erbij te zijn. U kunt al uw vragen stellen en met hem van gedachten te wisselen. Gepokt en gemazeld als hij is in de nationale politiek als gevolg van zijn rol in de Toeslagenaffaire in combinatie met zijn gevoel voor rechtvaardigheid, maken hem een interessante gesprekspartner voor iedereen.

Als woordvoerder voor Justitie en Veiligheid voor het CDA in de Tweede Kamer is hij van mening dat onze rechtsstaat iedere burger nog beter moet beschermen. Als voormalig politieman en Officier van Justitie kent hij de praktijk maar al te goed.

Hij komt op voor al die harde werkers in onze rechtsstaat. Van BOA’s tot rechters en van politieman en -vrouw tot brandweervrijwilligers. Met zijn kennis van de praktijk en zijn oog voor de menselijke maat, maakt hij het verschil.

Tijdens deze persoonlijke ontmoeting kunt u alle actuele kwesties bespreken en samen met hem in gesprek gaan. Heeft u al prikkelende vragen of onderwerpen waarvan u wilt weten hoe hij het ziet? Voor Chris van Dam is het nuttig en goed te horen wat er leeft in onze gemeente en hoe uw persoonlijke ervaring is. Daarmee kan hij aan de slag de komende vier jaar. Mail ons en geef alvast uw vragen door.

Wij verheugen ons op een levendige discussie en een plezierig gesprek met Chris van Dam!

Meindert Stolk, CDA Staten voorzitter, zal het gesprek leiden na een warm welkom door Dienke Dekker, voorzitter CDA Wassenaar. Het CDA Wassenaar organiseert deze bijeenkomst samen met CDA Voorschoten en CDA Leidschendam/Voorburg. Aanmelden via [email protected] bij Saskia Ettema-Walkate (secretaris) kan nog tot zaterdag 15 uur! Daarna krijgt u de aanmelding en de link toegestuurd. De uitnodiging is ook te vinden op Facebook CDA Wassenaar.

Bent u toevallig ook geïnteresseerd om meer te weten over het CDA? Actief worden binnen onze partij en in onze eigen gemeente? Altijd al willen praten met een raadslid om te horen hoe het werkt? Kom langs en wij zorgen voor een persoonlijk gesprek. Bereik ons via [email protected]