René Beerepoot

Commissielid

Rene Beerepoot (1974) woont met zijn gezin al bijna 7 jaar in Wassenaar-Zuid. Samen met zijn vrouw Clementine hebben zij drie kinderen, die allen nog op de Bloemcampschool zitten.

Na een studententijd in Amsterdam waar hij Nederlands Recht en Bestuurskunde studeerde, werkte hij eerst negen jaar bij ABN AMRO, vervolgens ging hij werken voor het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Daar houdt hij zich voornamelijk bezig met internationale handelsbevordering en energietransitie. Twee maal is hij voor Buitenlandse Zaken uitgezonden (India en Taiwan).

Op zaterdag is hij meestal rond het sportveld bij de kinderen en verder houdt hij van tennis, reizen en opera.

De verscheidenheid aan - en de betrokkenheid van de mensen in Wassenaar om er samen iets van te maken, daar draagt hij graag aan bij! Het CDA staat volgens Rene vooral voor deze kracht van de lokale gemeenschap en de verbinding tussen de diverse groepen bewoners in ons mooie dorp.