29 maart 2018

Installatie CDA raadsleden

Op donderdagavond 29 maart zijn de vier raadsleden van het CDA geïnstalleerd. Voor het CDA hebben Ingeborg ter Laak, Véronique Frinking, Klaasjan de Jong en David Weekenstroo de eed afgelegd. De eerste drie zijn bekenden. Ingeborg ter Laak en Klaasjan de Jong waren in de vorige periode al  raadslid. Veronique Frinking was in diezelfde periode commissielid. David Weekenstroo is een nieuwkomer. Hij heeft veel zin om aan de slag te gaan voor de Zoetermeerders.

Het CDA kijkt ook tevreden terug op de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen. Tegen de landelijke trend in hebben we meer stemmen gekregen. Met vier stabiele zetels heeft onze partij voldoende basis om onze achterban sterk te vertegenwoordigen.

Onze raadsleden zijn vereerd met hun benoeming en kijken er naar uit om veel te realiseren voor de inwoners van onze stad.

Zoetermeer, een stad om je thuis te voelen. Voor de toekomst van onze kinderen.

De foto's zijn van Ron Jenner en Jan van Es.