Doe mee

Steun het CDA Zoetermeer en doe mee! Dat kan door lid te worden, maar ook door vrijwilliger te worden of een donatie te doen.

Lid worden kan door je op te geven bij de secretaris van CDA Zoetermeer, Wim van Loosbroek:

Postadres secretariaat CDA Zoetermeer: Postbus 7135, 2701 AC Zoetermeer

E-mailadres van CDA Zoetermeer         : secretaris@zoetermeer.cda.nl

CDJA

CDJA ZOETERMEER

Het CDJA is de meest actieve, inhoudelijke en gezellige politieke  jongerenorganisatie van Nederland! Het CDJA is al ruim 35 jaar een aanjager van het inhoudelijke debat binnen en buiten het CDA. Het CDJA staat bekend om haar functie als luis in de pels van het CDA en weet de moederpartij vaak te verrassen met een verfrissende blik en originele standpunten.

Het CDJA is de politieke jongerenorganisatie gelieerd aan het CDA. Onze missie is het betrekken van jongeren bij de politiek. Ons motto is Party & Politics, dit houd in dat wij niet alleen druk zijn met debatteren, discussiƫren en praten over politics, maar dat we ook borrels en meet-ups organiseren.

Voor vragen of opmerkingen kun je met ons contact opnemen via de website of via het CDA in Zoetermeer. Wil jij ook deel uitmaken van het CDJA? Meld je dan hier aan en doe mee!

Foto/Video

Bekijk hier foto's en video's van onze activiteiten.