28 juni 2020

CDA zet de veiligheid in Zuidplas op de Haagse kaart

CDA Zuidplas is DE partij die pal voor uw veiligheid staat. Al jaren trekken we aan de bel wanneer de ergens de veiligheid in het geding is. Of het nu gaat om een politiebureau, aanrijtijden, verkeersveiligheid, de veiligheidsbus, handhaving of vrijwilligers bij de brandweer, we zitten er bovenop. Nu zetten we een extra stap en halen Den Haag naar Zuidplas.

Dinsdag 7 juli brengen wij het thema VEILIGHEID opnieuw naar Zuidplas! We halen Den Haag naar Zuidplas en zo zetten we Zuidplas op de Haagse kaart! Die dag organiseren we een veiligheidsdag. We leiden Tweede Kamerlid Chris van Dam rond in onze mooie dorpen. In ieder dorp gaat hij in gesprek met inwoners en organisaties die zich actief inzetten voor onze veiligheid.

We stappen op de fiets en natuurlijk gebruiken we ook de veiligheidsbus als vervoersmiddel. Heeft u vragen over de veiligheid? Over veiligheid in Nieuwerkerk? Politie in Moordrecht? Over de buurtpreventie in Moerkapelle of openbare orde in Zevenhuizen? Of vindt u dat er een locatie is die Chris echt niet over mag slaan? Laat het ons weten. Vragen en locatie kunnen vooraf gemaild worden aan onze woordvoerder veiligheid Benno de Ruiter via [email protected]

Het CDA staat samen met u voor de veiligheid van onze dorpen in Zuidplas.