13 juni 2017

Lijsttrekker verkiezingen 2018: Evert Jan van de Mheen

Evert Jan van den Mheen is de nieuwe lijsttrekker en beoogd fractievoorzitter van het CDA bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 in Zwijndrecht.

Tijdens een ledenvergadering van 31 mei  hebben de leden hem unaniem gekozen.

Evert Jan zal betrokken zijn bij de opstelling van de kandidatenlijst, die de leden van het CDA op 13 september zullen bespreken.

Evert Jan van der Mheen, 55 jaar oud, woont sinds 16 jaar in Zwijndrecht. Hij is in de afgelopen jaren nauw bij de gemeentepolitiek als fractievoorzitter betrokken geweest

Evert Jan: “Ik vind het een uitdaging om de kernwaarden van het CDA vorm en inhoud te geven in de huidige samenleving. De gemeente Zwijndrecht staat voor nieuwe uitdagingen Jeugdzorg, woon- en leefomgeving, armoedebeleid, arbeidsmarkt en economie  moeten dicht bij de mensen invulling krijgen. Deze uitdagingen willen wij samen met betrokken burgers goed doorvoeren. De uitdaging om de centrale regels naar lokaal beleid te organiseren gaat het CDA graag aan.”

Evert Jan zet, ook in de periode 2018-2022,met zijn CDA-fractie in op constructief samenwerken. Niet alleen in de gemeenteraad, maar juist met groepen in de Zwijndrechtse en Heerjansdamse gemeenschap.

De CDA-kandidatenlijst  wordt in september vastgesteld. De inzet van het CDA Zwijndrecht is om wederom met een sterke fractie de komende vier jaar een bijdrage te leveren aan een krachtig Zwijndrecht en Heerjansdam