31 januari 2016

Handen uit de mouwen!

Het CDA is trots op vrijwilligers die belangeloos een bijdrage leveren aan een leefbare samenleving en omkijken naar elkaar.

In Zwijndrecht zou naast de vele hulp ook veel activiteiten niet kunnen voortbestaan zonder deze vrijwilligers. Om die vrijwilligers te ondersteunen vinden in het kader van NL Doet vrijdag 11 en zaterdag 12 maart allerlei activiteiten plaats. Het Oranje Fonds organiseert ieder jaar, samen met duizenden organisaties in het land, NL Doet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland.

Juist op een dag als NL Doet willen we hiervoor onze waardering kenbaar maken door zelf als CDA-fractie en bestuur ook de handen uit de mouwen te steken.
Verenigingen etc. kunnen bij NL Doet hun klus aanmelden, ook in Zwijndrecht zijn er inmiddels leuke en uitdagende klussen om aan te pakken,

tenslotte maken vele handen maken ligt werk, doet u mee?

j.limberger@zwijndrecht.nl
www.cdazwijndrecht.nl