07 april 2016

Waar zou u extra bomen willen hebben?

Waar slaat dat nu weer op zult u zeggen? De gemeente Zwijndrecht hanteert al jaren lang het credo " een boom voor een boom", daarnaast is in het raadsprogramma vastgelegd, dat er nog eens 500 bomen bij moeten komen.  Echter er is heel veel gekapt en het CDA maakt zich daar druk over. Het plaatsen van een boom voor een boom, komt in de verdrukking want er worden nauwelijks of geen bomen teruggeplaatst. Een van de argumenten van het college, is dat het moeilijk is een plaats te vinden waar al die vervangende bomen moeten komen. Het CDA kan zich niet voorstellen dat er geen ruimte meer is om een boom kwijt te kunnen.  Kunt u de gemeente helpen. Weet u nog plekken in Zwijndrecht waar volgens u nog wel bomen bij kunnen? U heeft vast goede tips. Wij horen het graag! Een groen Zwijndrecht is u toch heel wat waard?

e.vande.Mheen@zwijndrecht.nl