Kandidaten TK21
27 januari 2021

Bijeenkomst Voedsel, landbouw en het agrarisch familiebedrijf

Eline Vedder, Statenlid, kandidaat Tweede Kamerlid, boerin, verkiezingsprogramma commissielid en Iris Bouwers, lobbyist in Brussel voor de Nederlandse Land- en Tuinbouworganisatie (LTO) zijn onze key-note speekers op 4 februari op de femm-talk over voedsel en landbouwbeleid.

Eetgewoonten en eisen van concumenten wijzigen in de loop der jaren en dat brengt veranderingen teweeg in de vraag naar voedsel. Daarnaast wijzigt het landbouwbeleid voortdurend door nieuwe wet- en regelgeving. We moeten ons afvragen wat we willen eten in de toekomst en wat we voor duurzaam geproduceerd voedsel willen betalen. Hoe houden we een goed verdienmodel overeind voor het  agrarisch bedrijf en het agrarisch gezin? Welke invloed heeft het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid van de Europese Unie eigenlijk op de situatie in Nederland?

Praat mee over voedsel en landbouw. Dit is je kans!

Waar wil je dat boerin Eline Vedder zich hard voor gaat maken in de Tweede Kamer?

We hopen dat je er donderdag 4 februari bij bent!

Aanmelden kan hier.

CDAV- Internationaal

Host van de avond Willemien Koning (Voorzitter)