Colinde Heijink

Raadslid

Graag wil ik mij inzetten voor een Meppel waar voldoende ruimte is voor ons allemaal: jong en oud. Want juist in deze tijd is het belangrijk dat we rekening houden met elkaar en elkaar vasthouden. Dat we als samenleving van Meppel er voor elkaar zijn en dat we kunnen meebewegen met de uitdagingen die op ons pad komen. Zij aan zij. Want de maatschappij, dat zijn wij samen.

De jongeren en jongvolwassenen in onze gemeente hebben de toekomst. Daarvoor is het natuurlijk belangrijk dat er voldoende stageplaatsen zijn, genoeg werkgelegenheid is en dat er voldoende (starters)woningen in Meppel zijn. Jongeren moeten veilig naar school of hun sportclub kunnen fietsen en in het weekend kunnen genieten van een bruisende binnenstad. Dit zijn de speerpunten waar ik mij hard voor wil maken.

Ook de leefbaarheid in de verschillende wijken en dorpen van onze gemeente vind ik belangrijk. Met name een goede balans tussen groen en grijs. Daarnaast wil ik mij graag inzetten voor mensen die het moeilijk hebben door bijvoorbeeld ziekte, eenzaamheid of armoede.

Niets gevonden voor "".