Chiel Polman

Raadslid

Chiel Polman is trots inwoner van Greffelkamp en is sinds 2013 lid van het CDA. In de periode 2014-2018 is hij actief geweest als commissielid. In de periode 2018-2022 is hij actief geweest als raadslid. Ook in de periode 2022-2026 is Chiel raadslid namens het CDA Montferland voor onze mooie gemeente.

"Ik ben kandidaat omdat ik in een leefbaar en mooi Montferland wil wonen, nu en in de toekomst. Een Montferland waar kinderen zich kunnen ontwikkelen, waar jongeren graag kunnen en blijven wonen en waar we met elkaar het leven aangenaam maken met daarin een belangrijke rol voor het verenigingsleven. Een Montferland waar reuring is, dat zich op de toekomst richt en waar de middenstand een belangrijke rol vervult. Samen dragen we daarvoor de verantwoordelijkheid en alleen samen lukt het om dat te bereiken. Dit vraagt een gemeenteraad die keuzes durft te maken voor het algemene belang zonder het individu uit het oog te verliezen."