Jan Willem Slotema

Raadslid

Mijn naam is Jan Willem Slotema. 47 jaar getrouwd met Alie. Samen kregen we 4 kinderen die intussen hebben gezorgd dat we opa en oma zijn van 10 kleinkinderen. Een rijk bezit met het geluk voor ons dat ze allen dicht in de buurt van ons wonen. Zelf ben ik geboren Leekster en altijd, ook na ons trouwen in de gemeente Leek (nu gemeente Westerkwartier) blijven wonen. Door de herindeling ben ik het prachtige gebied waarin we mogen wonen nog meer gaan waarderen in al haar facetten. Voel mij dan ook vereerd om namens het CDA deze gemeente als raadslid te mogen vertegenwoordigen. Dit met het besef dat er nog veel werk moet worden gedaan. Onder andere het vertrouwen terug verdienen van hen die ook na de laatste verkiezingen voor de Provinciale Staten een andere keuze hebben gemaakt in het stemhokje.

Jan Willem Slotema.

email: [email protected]