Ivan Dreessen

Burgerraadslid

Nummer 10

Ik ga de komende 4 jaar de jeugd en de jongeren vertegenwoordigen in de raadszaal

Dit is Ivan

Onze Ivan is op en top sportman. Om zijn hoofd leeg te maken traint hij dan ook het liefst voor de triatlon. Daarnaast neemt de 40-jarige Ivan een wervelwind aan energie met zich mee.Mensen om hem heen noemen hem niet voor niets onvermoeibaar en hardwerkend, maar hij is bovenal een lieve zorgzame papa voor zijn 2 dochters van 7 en 10. Samen met zijn vriendin Rianne en dochters Laurie & Janou woont Ivan in Bemelen.

Als zelfstandig ondernemer ontwikkelt hij tiny houses, organiseert hij diverse sportevenementen en is hij burgerraadslid. Daarbij is hij penningmeester van stichting Vrienden van G. Het verenigingsleven is voor hem dus ook het kloppende hart van onze mooie gemeente.

Problemen bestaan niet, dat noemen we uitdagingen!

Ivan denkt altijd in (praktische) oplossingen en kansen. Zo grijpt hij ook deze kans om vernieuwing en verjonging te brengen en een frisse bijdrage te leveren in de gemeenteraad. Hij heeft bij veel gemeenten een kijkje in de keuken mogen nemen en wil zijn ervaringen graag delen zodat Eijsden-Margraten een gezonde gemeente blijft, waar het prettig wonen en werken is. Dat er doorstroming gaat komen in woningen, vindt hij enorm belangrijk. Daarin is het voor hem wel een vereiste dat ouderen, maar ook jongeren, in de eigen kernen kunnen blijven wonen.

Dansen tot de zon opkomt of een goed gesprek in de kroeg?

Dat is voor Ivan geen moeilijke vraag. Hij traint liever voor een triatlon dan dat hij de heupen losgooit op de dansvloer. Hij heeft liever een goed gesprek in de kroeg. Dat kan immers ook totdat de zon opkomt!