Landsmeer stapt uit de coalitie

Tijdens de ingelaste raadsvergadering van 19 januari 2023 heeft CDA Landsmeer de keuze gemaakt om niet langer deel uit te maken van de coalitie, bestaande uit Positief Landsmeer, Lokaal Landsmeer, Groen Links en CDA. De doorslaggevende reden hiervan is het gebrek aan onderling vertrouwen.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Bestuurlijke toekomst van Landsmeer - podcast met Eric Knibbe

In de nieuwe podcast over de bestuurlijke toekomst van Landsmeer spreken Adrie van Erp en Jan Kok met Eric Knibbe, fractievoorzitter CDA en student bestuurskunde.

In de laatste rol schrijft Eric Knibbe een scriptie die terugkijkt op een proces dat nu al tien jaar duurt, met name voor wat betreft het onderwerp burgerparticipatie. Vervolgens werpt hij de vraag op: hoe moet het daarmee verder? Is een nieuwe vorm van burgerberaad wellicht een optie? Lees HIER het bericht op Facebook van de LOL.

Wat gebeurde er nog meer...