
14 juni 2026
18 juni 2026 1 minuten lezen
Dinsdag 16 juni is Robert als wethouder geïnstalleerd voor de gemeente Houten.

Als fractie zijn wij dankbaar voor het unanieme vertrouwen van de Raad van Houten voor Robert's benoeming. Robert:
Heel veel zin om de komende vier jaar voor alle inwoners, ondernemers, maatschappelijke organisaties en al het andere moois van Houten aan de slag te mogen gaan!
Het team wordt verder gevormd door (vlnr) Luc Dietz, Wouter van den Berg, Bram Kouwenhoven, Eveline Herben en burgermeester Karen Heerschop (in het midden).
Hiermee kwam het CDA fractievoorzitterschap van Robert na ruim vier jaar ook ten einde. Willem Boshuis volgt hem daarin op en dit werd symbolisch gedaan door de voorzittershamer over te dragen meteen na de installatie. Willem:
Het zijn grote schoenen om te vullen: Robert ís gewoon CDA Houten geweest de afgelopen jaren. Het is een eer en grote verantwoordelijkheid om dit van Robert over te nemen.
De vrijgekomen raadszetel zal worden ingenomen door Linda Hazenkamp. We kijken als fractie uit naar de samenwerking en de korte lijntjes die we houden met Robert.
