Michiel Mooyaart

Commissielid

Michiel is getrouwd met Heske en zij wonen sinds 2001 in Driebergen. In de afgelopen 30 jaar is Michiel ZZP’er geweest in de marketing, interim- en salesmanagement. Tijdens een van zijn opdrachten werkte hij in Utrecht en kwam zo vaker op de Utrechtse Heuvelrug. Door de omgeving en natuur was de beslissing om daar te gaan wonen snel gemaakt.

Voor het CDA spant hij zich nu in voor de Permanente campagne en heeft dagelijks contact met de fractieleden en de wethouder om te zorgen voor goede en frequente berichtgeving over de diverse dossiers. De GRV 2022 eist nu al z’n aandacht, maar hij weet zich gesteund door een actief en creatief team. Voor de komende Raadsperiode gaat hij meer inhoud geven aan 'Iedereen doet mee'. In deze tijden waarin er zoveel vacatures zijn, kunnen er meer mensen die op de UH wonen deelnemen aan werk. Michiel wil actief kijken naar het verbinden van Vaardigheden met (misschien nieuwe) Werkomgevingen.