Sterke kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen

De leden van het CDA hebben de kandidatenlijst tijdens de ledenvergadering unaniem vastgesteld. Lijsttrekker Gerard Migchels ziet de komende gemeenteraadsverkiezingen vol vertrouwen tegemoet. “Het is tijd voor een stevige middenpartij in onze gemeente”.

Vol trots presenteerde het bestuur weer een evenwichtige kandidatenlijst met actieve mensen uit de hele gemeente. Nummer 2 t/m 7: Ageeth Vernooij, Martin van Bochove, Robbert Peek, Wim van der Spek, Hans Smudde en Jacinto Louisa. Gerard Migchels (47) is al acht jaar fractievoorzitter naast zijn functie als coördinator groen ondernemen met veehouderij in Wageningen. Hij besloot de Wijkse politiek in te gaan toen hij vader werd. “toen ik de zorg voor kinderen kreeg werd ik me meer bewust van de wereld waarin zij het straks moeten gaan maken. Via de lokale politiek draag ik graag mijn steentje bij om die wereld –in ieder geval lokaal- zo optimaal mogelijk te maken.” Ageeth Vernooij heeft een theetuin in Cothen en is ook al acht jaar actief als gemeenteraadslid. Martin van Bochove draait al vier jaar mee als steunfractielid, naast zijn functie als Commissaris van Politie. Robbert Peek (juridisch adviseur bij een gemeente) en Hans Smudde (steunfractielid) zijn eerder zowel fractievoorzitter als wethouder geweest. Wim van der Spek (Organisatieadviseur Arbeidsverhoudingen) is voorzitter en Jacinto Louisa (Interim Adviseur HR & Recruiter) campagneleider van het Wijkse CDA. Naast veel kennis en ervaring kent de CDA-lijst kandidaten met creativiteit en betrokkenheid.