Michel Hardeman

Fractievoorzitter en lijsttrekker

Ik ben Michel Hardeman, 39 jaar oud en getrouwd met Agnes. Vader van dochter Fleur (7 jaar) en zoontje Jesse (5 jaar) en dochter Lieke (3 jaar). Ik werk bij Rabobank Gooi en Vechtstreek als Accountmanager Grootzakelijk. Bij mooi weer ben ik te vinden op de racefiets en ik kijk graag voetbal.Voor de derde keer mag ik lijsttrekker zijn van deze mooie dynamische partij. We hebben een geweldig lijst met maar liefst 40 kandidaten die een brede Woudenbergse afspiegeling vormen.

In de afgelopen 4 jaar hebben wij ons sterk gemaakt voor een mooier Woudenberg. We hebben heel veel aandacht gevraagd voor de verkeersveiligheid in ons dorp. Verder hadden de oude wijken onze aandacht en daar hebben we mooie resultaten geboekt. Denk aan de vervanging van de verlichting, verbetering van straatwerk in sommige wijken en het behouden van speelplekken voor de allerkleinsten.De komende vier jaar blijven verkeersveiligheid (op de N226 en in de wijken) en de verbetering van de oude wijken onze speerpunten. Daarnaast merken we dat ook in een dorp als Woudenberg sprake is van eenzaamheid. Wij willen hier aandacht voor vragen en kijken op welke wijze we eenzaamheid kunnen tegengaan.

In de afgelopen periode hebben wij als CDA fractie met heel veel verenigingen gesproken. We zien dat ze een verbindende rol spelen in de Woudenbergse samenleving. Juist verenigingen kunnen een belangrijke rol spelen om eenzaamheid, zowel bij jongeren als ouderen, te voorkomen.Het CDA is een partij van verbinding. Vanuit een christelijke levensvisie een hart voor Woudenberg, en een oog voor elkaar. Daar wil ik mij voor sterk maken!